Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeWSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO
Odpowiedzniestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, ¿e 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu siê nie podoba (ja osobi¶cie bardzo lubiê) ale na pewno siê wyró¿nia spo¶ród taksamo-wygl±daj±cej-japoñskiej-masówki. Zreszt± bije je na g³owê, tak¿e zastosowanym osprzêtem i jako¶ci±.
Odpowiedzja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwa³o razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupi³ na 100% smc lub enduro
OdpowiedzA co s±dzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy g³ównie po ubitych drogach i w mie¶cie to nie jest lepsza opcja? to prawda, ¿e jest ciê¿szy ale te¿ trochê ni¿szy od smc/enduro. Zastanawiam siê nad smr-k± bo raczej nie planuje zapuszczaæ siê w teren piaszczysto-b³otnisty
OdpowiedzWIESZ JA TYLKO PRZYTACZALEM IDEE SUPERMOTO:) Z ZALOZENIA MA TO BYC MOTO NA OBA TYPY NAWIERZCHNI CZYLI GLADZIUTKI ASFALT 50% I 50% PIACHU JESLI CHCESZ MOTO TYLKO NA ASFALT to ja juz odpadam w tym momencie z sugestiami bo mnie na dzien dzisijszy temat supermoto tylko i wylacznie w 100% na asflat przerasta najzwyczajniej:) do czasu az niewysmycza min 150 konnego jednogarowca o masie max 150 kg z pelnym bakiem :)
Odpowiedz